پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

همایش بزرگ نهضت ملی حفظ قرآن کریم در کاکی برگزار شد .

با هدف ایجاد شرایط مناسب برای تلیغ وترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم بابرگزاری همایشی طرح نهضت ملی حفظ قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه کاکی آغاز شد.

در این همایش بزرگ حسین باغداری رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه کاکی با بیان تسلیت ماه محرم و ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) ویاران وفادارش به اهمیت اجرای طرح نهضت حفظ کریم در بین دانش آموزان وفرهنگیان اشاره نمود وگفت: مهم ترین هدف از اجرای نهضت ملی حفظ قرآن دانش آموزان هدایت انسان ها به سوی قرآن و ایجاد روحیه قرآنی بین دانش آموزان است .

وی هدف  برگزاری همایش طرح نهضت حفظ قرآن کریم را در منطقه  را ایجاد شرایط مناسب برای حفظ و قرائت قرآن، تلاش برای فرهنگ سازی حفظ قرآن و ایجاد رقابت سالم و سازنده عنوان کرد, این طرح در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی ودر جهت  تربیت حافظ  اجرا می گردد وما انتظار داریم در راستای تاسیس 4 مدرسه قرآنی سال گذشته امسال برای موفقیت واجرای کامل این طرح ملی همه مدیران،مربیان وخانواده تلاش کنند.

باغداری محور همه برنامه ها و طرح های اجرا شده درآموزش وپرورش منطقه  را رویکرد قرانی ذکر نمود و خاطر نشان کرد:امروز بزرگترین افتخار نظام اسلامی ایران این است که بر اساس قران گام بر می دارد. وتلاش می نماییم که تا پایان سال تحصیلی بیش از 550 نفر حافظ قرآن داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام تنها از روحانیون اعزامی بنیاد فرهنگی آل یاسین قم با اهمیت قرائت،حفظ وتدبر در قرآن کریم پرداخت واظهار داشت: افتخارما این است  که در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که قران بر فضای جامعه ما حاکم است  و این امر باعث می شود تا شما دانش آموزان  به تربیت قرانی تربیت شوید و این امر آینده درخشانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود:قران و اهل بیت دو صراط  مستقیمی هستند که پیامبر به ودیعه در اختیار ما گذاشته شده است  زیرا هردو یک نور و یک حقیقت همیشگی برای تعالی وتربیت ما انسانها هستند  وبایدبا عمل به آنها سعادت دنیوی واخروی خود را تضمین نمایم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد