پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

نواختن زنگ شکوفه در مدارس کاکی

حسین شهری رئیس آموزش وپرورش منطقه کاکی در مراسم روز شکوفه‌ها:

کوشش می‌کنیم آغاز سال ‌تحصیلی را برای دانش‌آموزان با خاطره خوش و بیادماندنی همراه سازیم تا در طول سال با کمک و مساعدت خانواده‌های آنها و نیز ایجاد فضای مناسب‌تربیتی‌و آموزشی برای دانش‌آموزان بستر تحصیلی مورد نیاز آنها را فراهم کنیم.

ادامه مطلب ...

اعلام برنا مه های هفته دفاع مقس

سروان پاسدار علی غضنفری فرمانده حوزه مقاومت ولی عصر(عج) کاکی‌:

 امروز عزت وشرف وافتحار ایران اسلامی مرهون رشادتها وایثارگریهای رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص نهادند وبه فیض عظمای شهادت نایل آمدند.

ادامه مطلب ...

برگزاری باشکوه نماز عیدسعید فطر

اگر افرادی چه از اصول گرایان وچه از اصلاح طلبان اصول مورد نظر رهبری را قبول نداشته باشند مورد تایید نیستند واگر کسانی قانون اساسی وسیره امام را نپذیرند ودر برابرآن بایستند مردود هستند .  ادامه مطلب ...

اقامه نماز عبادی وسیاسی جمعه‌روز جهانی قدس

امام جمعه شهرکاکی::امروز به برکت خون شهدا وسلحشوریهای رزمندگان وجانبازی جانبازان در هشت سال دفاع مقدس ،در فضای آرام وراحت زندگی می کنیم و وظیفه داریم‌یاد وخاطره رشادتهای رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس گرامی بداریم‌ودر همه برنامه های این هفته حضور فعال داشته باشیم. ادامه مطلب ...

بشارت باد، فرا رسیدن عید فطر

از سخنان معصومین علیهم السلام چنین برداشت می شود که روز عید فطر، روز گرفتن مزد است. لذا در این روز مستحب است که انسان بسیار دعا کند و به یاد خدا باشد و روز خود را به بطالت و تنبلی نگذراند و خیر دنیا و آخرت را بطلبد.
مناسبت های مختلف اسلامی ، زمینه توجه به خدای متعال و زنده کننده یاد او در زندگی و فکر مسلمانان است و برای بسیاری از این مناسبت ها، اعمال و دعاهای ویژه ای از جمله "نماز" بیان شده است . بر خلاف اغلب جشن ها و اعیاد ، که آمیخته به غفلت ها، هوسرانی ها و شهوات است، اعیاد اسلامی، همراه با نماز، دعا، انفاق، صدقه ، غسل ، طهارت و ... است .
ادامه مطلب ...

حماسه حضور مردم شهر کاکی در روز جهانی قدس

همراه وهمگام با ایران اسلامی مردم همیشه در صحنه وروزه دار شهر کاکی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت فعال نمودند. ادامه مطلب ...

بیانیه فرهنگیان منطقه کاکی به مناسبت روز جهانی قدس

اعلام آمادگی فرهنگیان کاکی جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس:

برخود فرض می دانیم همگام و همراه اقیانوس خروشان ملت با ندای لبیک به امام راحل و ملت و پیروی از مقام عظمای ولایت حضرت آیه اله العظمی خامنه ای دراین راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل اعلام نماییم .


ادامه مطلب ...