پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

پایگاه خبری وتحلیلی کاکی‌نیوز

اخبار فرهنگی ُ هنریُ حوداثُ ورزشی و.....

شورای آموزش وپرورش منطقه کاکی تشکیل جلسه داد.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه کاکی  با حضور بخشدار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای شورا در محل اداره آموزش وپرورش  برگزار شد.


در این جلسه حسین باغداری رئیس آموزش وپرورش منطقه کاکی  با بیان این که شورای آموزش و پرورش از ارکان نظارت مردم در مسائل تربیتی اظهار داشت: شورای آموزش ‌و ‌پرورش یکی از ارکان مهم مشارکت و نظارت مردم در امر مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص مسائل حساس تعلیم و تربیت است. واین شورا در ایجاد تسهیلات لازم در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش و رفع تنگناها و مشکلات موجود نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی  در ادامه با تبریک هفته گرامیداشت شورای آموزش وپرورش گفت: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یکی از قوانین مترقی کشور که پس از انقلاب در آموزش و پرورش می باشد  هدف شورا در واقع تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات جهت تامین، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و تسهیل در فعالیتهای اجرایی آموزش و پرورش می‌باشد.

باغداری با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در آموزش وپرورش اظهار داشت :   محتوایی و غنی شدن برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال از  مهمترین رویکردهای این اداره می  باشد و در قالب تهیه و اجرای برنامه‌های متنوع و با کیفیت فرهنگی در زمینه ابعاد مختلف انقلاب اسلامی به نسل سوم وچهارم انقلاب  اطلاع رسانی ‌ویژه‌ای صورت  خواهد پذیرفت.

در ادامه علی نعمتی بخشدار کاکی ورئیس شورای آموزش و پرورش ضمن جمع بندی نظرات و پیشنهادات سایر اعضا ء گفت: انقلاب اسلامى در همه‏ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم نموده است وامروزدشمنان تلاش می کنند تا جلوی این انقلاب  وپیشرفتهای آن را بگیرند ولی  با برکت مقام عظمای ولایت همه نقشه های دشمنان خنثی شده است.

درادامه دستور کارهای ارائه شده پیرامون زمین های با کاربری آموزشی وفضاهای آموزشی تخریبی در منطقه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت وتصمیماتی در جهت رفع آنها گرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد